پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
قلقیل
نوشته شده در پنج شنبه 25 فروردين 1401
بازدید : 310
نویسنده : حسین فهیمی



نوشته شده در پنج شنبه 20 مهر 1391
بازدید : 254
نویسنده : حسین فهیمی

 زندگی نامه الکساندر پاتو

زندگی نامه ی الکساندر پاتو

 

 

الكساندرو رودریگز داسیلوا كه در دوم سپتامبر 1989 در پاتو برانكو پارانا به دنیا اومد و به نام الكساندر پاتو شناخته میشه مهاجمی برزیلیه كه طی سال های 2001 تا 2007 برای اینترناسیونال بازی كرد. در آگوست 2007 قراردادی رو با میلان امضا كرد. نام مستعارش"داك" از شهر محل تولدش گرفته شده"پاتو برانكو"(كه یه فارسی میشه"اردك سپید").


زندگی كودكی:

او فوتسال را از 3  سالگی در شهر محل تولش آغاز كرد.به زودی تواناییش در تمام ایالت جنوب برزیل پارانا شناخته شد بعد از تشویق شدن به وسیله بسیاری از مربیانش او در نوجوانی به 
Porto Alegre, Rio Grande do Sul رفت تا برای بازی در گرمیو (تیم محبوبش در كودكی)اقدام كنه اما به هر حال خانوادش تصمیم گرفتند كه او باید برای اینترناسیونال بازی كنه . در سال 2001 در 11 سالگی او به آنجا منتقل شد و به همراه 83 نوجوان دیگر كه مثل او می خواستند در تیم اول اینترناسینال نامی برای خود دست و پا كنند.



زندگی حرفه ای:


بعد از قراردای كه درآمد سالانه او رو از 3000 به 25000 دلار می رسوند و مدت حضورش رو تا 2009 افزایش میداد و مبلغ آزادی او (مبلغی كه به اضای حق رضایت نامه داده می شود) به 23 میلیون دلار رسید پاتو بالاخره برای شروع كردن بازی در لیگ برزیل آماده شناخته شد.

در اولین بازی او در تیم اصلی در 17 سالگی او تیمش را در برد 4-1 برابر پالمیراس كمك كرد(در 26 نوامبر 2006).او سه پاس گل و یك گل در اون بازی داشت. عملكرد او نظرهارو به سمتش جلب كرد و پیشبینی ها و مقایسه ها رو با دیگر سوپراستار برزیلی رونالدینیو به وجود آورد.

پاتو اولین گل اینتر ناسینال در جام باشگاههای جهان رو در 13 دسامبر  در نیمه نهایی برابر الاهلی قاهره به ثمر رسوند كه تیمش رو در پیروزی 2-1 یاری كرد و به فینال مسابقات رسوند. او در نیمه دوم به خاطر مصدومیت پای راست تعویض شد و جانشین او گل دوم و پیروزی بخش تیمش رو به ثمر رسوند.

قبل از بازی تیمش برابر بارسلونا در بازی نهایی ستاره برزیلی بارسلونا"رونالدینیو" او رو بازیكن بازیكن قابل توجه در فوتبال برزیل معرفی كرد. او در اون بازی درخشان نبود و قبل از اینكه تیمش توسط آدریانو گابیرو گل برتری رو به ثمر برسونه و سبب قهرمانی بشه تعویض شد.

او تیم برزیل رو درقهرمانی امریكای جنوبی 2007 در پاراگوئه یاری كرد.كه سبب صعود برزیل به مسابقات جهانی زیر 20 سال در كانادا و المپیك 2008 پكن شد.او بهترین گلزن برزیل در این تورنمنت بود با 5 گل زده.

پاتو با باشگاههای بزرگ زیادی از جمله میلان بنفیكا یووه اینتر لیورپول چلسی و آرسنال در ارتباط بود.

میلان رسما جذب پاتو رو در 2 آگوست 2007 اعلام كرد. مبلغ قرارداد او كمترین میزان ذكر شده در قرارداد او با اینترناسیونال بود 20 میلیون دلار(14.7 میلیو یورو). با توجه به قوانین فوتبال ایتالیا برای غیر اروپایی هایی كه به سن قانونی نرسیده اند پاتو قادر نخواهد بود در دیدار های رسمی میلان تا 3 ژانویه 2008 شركت كند(زمانی كه بازار نقل و انتقالات ایتالیا باز میشود).به هر حال میلان اجازه دارد از 3 سپتامبر 2007 "یك روز پس از 18 ساله شدنش" او را در تمرینات و مسایقات دوستانه شركت دهد.

او در مجله وردساكر  و مچ بهترین بازیكن زیر 2 سال جهان انتخاب شد.
 


افتخارات:

Winner 
Campeonato Brasileiro Sub-20: 2006 
FIFA Club World Cup: 2006 
Recopa Sudamericana: 2007 
Brazilian national football team


:: موضوعات مرتبط: الکساندر پاتو , ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد